Nieuwsbrief

Een nieuwsbrief is een visitekaartje van jouw bedrijf. Het versturen ervan stelt je in staat om in contact te zijn met klanten, leveranciers, samenwerkingspartners en medewerkers, maar bijvoorbeeld ook met journalisten. Het is dus iets wat je niet zomaar moet afraffelen. In het schrijven gaat alleen wel veel tijd zitten. Laat je het daarom graag aan iemand anders over? Ik neem die taak graag van je over.

 

Met een nieuwsbrief kun je dus veel bereik creëren. Bovendien kun je dat bereik eenvoudig analyseren, dankzij verschillende statistieken. Daar komt nog bij dat het een relatief goedkoop communicatiemiddel is om te maken. Reden genoeg om ermee te starten, toch? En er zijn nog meer voordelen. Deze heb ik beschreven in een blog.

 

Zoals ik al noemde, kan het schrijven van een nieuwsbrief een tijdrovende klus zijn. Al helemaal wanneer schrijven niet jouw core business is. Het kan daardoor tijd- en kostenefficiënt zijn om het schrijven van de nieuwsbrief aan een tekstschrijver over te laten. Ben je benieuwd wat ik hieraan kan bijdragen en wat jou dit dan oplevert? Neem dan gerust, vrijblijvend contact met me op.